Кіберпонеділок

Дата події є унікальною для кожного року.

Кіберпонеділок (Cyber ​​Monday) – це маркетингова назва понеділка, який настає після Чорної п’ятниці (дня величезних знижок та розпродажів) і є її продовженням, але вже не в «живих», звичайних магазинах, а в мережі Інтернет. Це час онлайн-розпродажів, коли інтернет-магазини пропонують товари за зниженими цінами, які ви можете придбати, не виходячи із дому.

А оскільки Кіберпонеділок, як і Чорна п’ятниця, проводиться щорічно в період підготовки до Різдвяних та Новорічних свят, то він є одним із найжвавіших днів торгівлі для інтернет-магазинів, більшість з яких пропонують своїм покупцям реально грандіозні знижки.

До речі, Кіберпонеділок, як і Чорна п’ятниця, веде свою історію із США. Перший такий масовий онлайн-розпродаж був проведений в Америці в 2004 році, а сам термін «Cyber ​​Monday» через рік був запропонований інтернет-ресурсом Shop.org, що представляє відділення Національної федерації роздрібної торгівлі США. Вважається, що цей день було вигадано спеціально для офісних працівників. А причиною такого рішення стали маркетингові дослідження кількох років, які показали сплеск інтернет-продажів у перший понеділок після Дня Подяки .

Причина тому проста – цього дня американці поверталися на роботу після тривалого відпочинку і могли за допомогою інтернету здійснити необхідні покупки з великими знижками напередодні різдвяних і новорічних свят, які наступали, які не встигли зробити в Чорну п’ятницю. А чому з робочого комп’ютера? А тому, що тоді персональні комп’ютери та інтернет були не настільки доступними як зараз. Незабаром власники магазинів, бачачи таку активність покупців, стали «заманювати» клієнтів по понеділках після Дня Подяки дуже вигідними пропозиціями.

З того часу Кіберпонеділок все більше набирав обертів і сьогодні є одним з найбільших у світі онлайн-розпродажів та знижок на товари в інтернеті. Більшість роздрібних інтернет-магазинів пропонують цього дня (а то й тиждень) великі знижки, аж до 90%, та спеціальні пропозиції, щоб заманити своїх «святкових» покупців. Тим більше, що доступність і простота онлайн-покупок сьогодні приваблюють багатьох. Так, американці, які не встигли «закупитися» у вихідні після Дня Подяки, продовжують отоварюватись в інтернеті. Благо, що купити там із знижками можна практично будь-який товар – від одягу, взуття, косметикита посуди до нових моделей техніки, електроніки та іграшок. Крім того, з кожним роком зростає кількість інтернет-магазинів, що пропонують безкоштовну доставку куплених у них товарів додому.

Ще один фактор, що впливає на зростаючу популярність Кіберпонеділка – стрімке поширення мобільних пристроїв – смартфонів та планшетних комп’ютерів, які дозволяють людям взагалі не залежати від робочого комп’ютера та часу перебування в офісі. Все це дозволяє робити онлайн-покупки легко і із задоволенням, без стояння в чергах і штовхання в магазинах, з ширшим та швидшим діапазоном пошуку товарів, який фізично складно охопити у Чорну п’ятницю.

До речі, Кіберпонеділок став популярним не тільки в США, а й в Аргентині, Канаді, Чилі, Китаї, Англії, Японії та багатьох інших країнах. Хоча не скрізь він «прив’язаний» до Чорної п’ятниці і проводиться у різні числа року.

 

ВІТАННЯ